Suport

Oferim serveis d’assistència ràpida i de primera qualitat a un bon preu.

En aquests moments estem tenint problemes amb el servei de telefonia. Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per email a comercial@imesd.com.
Última actualització: 13/05/2024 11:00

ImesD ofereix diversos serveis de suport tècnic que s’adapten a les teves necessitats. Les reparacions en els nostres laboratoris es resolen en un termini de 48 hores i aquelles empreses que ho desitgin, podran sol·licitar el desplaçament d’un tècnic.

Tots els nostres contractes inclouen el servei d’Ajuda Online, mitjançant el qual un tècnic d’ImesD podrà controlar directament el programa de gestió del teu ordinador, i així solucionar les teves consultes en pocs minuts, evitant pèrdues de temps.

Calendari del servei tècnic

Serveis

Servisoft

  • Assistència telefònica i online sobre la instal·lació, ús i manteniment dels nostres programes.
  • Actualitzacions de software incloses.
  • Descàrrega online de l'aplicació.
  • Opcional: rellotge de fitxar de substitució.

Teleasist

  • Assistència telefònica sobre la instal·lació, ús i manteniment dels nostres programes.
  • Actualitzacions de software incloses.
  • Descàrrega online de l'aplicació.
  • Reparacions de les terminals i rellotges de fitxar.
  • Rellotge de fitxar de substitució.
  • 2 hores de formació anuals sobre l'ús del software.

Ajuda Online

Si contractes qualsevol dels nostres serveis de suport tècnic, el nostre personal d’assistència podrà ajudar-te remotament a través d’Internet, controlant el teu ordinador a distància i sempre sota la teva supervisió. Per fer-ho, és necessari descarregar i executar un programa des de l’ordinador en què es vol donar suport (no requereix d’instal·lació) i introduir un codi que un tècnic d’ImesD et proporcionarà.

TeamViewer AnyDesk