Gestió de tasques

Determina el temps que els treballadors dediquen a determinades tasques durant la jornada laboral i, opcionalment, valora’l amb un preu/hora.

Fes informes de temps dedicats per tasca, treballador o departament.

Gestió de tasques

Ideal per a empreses
amb treballadors multitasca

Podràs comptabilitzar i valorar econòmicament el temps dedicat
a diferents tasques per part dels treballadors.

Defineix tantes tasques com vulguis

Pots definir tantes tasques com necessitis i indicar, per a cadascuna d’elles, un històric de preus per valorar econòmicament les hores invertides al realitzar-les.

Inici/Final de tasques mitjançant marcatges

Els treballadors inicien/finalitzen les tasques fitxant amb un mòbil, table o rellotge de fitxar. També pot monitoritzar-se l’activitat en un PC per iniciar/finalitzar automàticament una tasca.

Integració amb el control de presència

La comptabilització del temps de les tasques s’atura i es reinicia automàticament amb els marcatges que el treballador fa per indicar la seva jornada laboral (inici, pausa, fi). Així, per exemple, no és necessari aturar i reiniciar la tasca quan surt a esmorzar.

Exemples d’ús

Exemples d’entorns en què la gestió de tasques és interessant per distingir les hores treballades:

  • Hotels: personal que realitza diferents tasques de neteja o manteniment.
  • Indústria: treballadors que realitzen diferents operacions durant un procés de fabricació.
  • Comerços: treballadors que realitzen tasques de cara al públic i també internes per a l’empresa.

Estalvia temps a l’hora de comptabilitzar el temps dedicat a determinades tasques

I oblida’t de treballar amb fulls d’Excel o en paper
Demana ja una demo!