Gestor de documents

Comparteix amb els treballadors documents generals d’empresa o particulars de cada empleat, com per exemple: nòmines, normativa, justificants d’absències, justificants de pagament, comunicats d’empresa, etc..

Amb possibilitat d’incorporar la signatura digital per a que els treballadors puguin signar documentació d’empresa.

Gestor de documents

Centralitza tota la documentació de RRHH en una única aplicació

Mitjançant el portal de l’empleat, els treballadors podran veure i descarregar els documents que es carreguin a l’aplicació

Documents públics i privats

Classificació segons la privacitat

Publica documents d’àmbit públic (per a tota l’empresa) o privat (particular de cada treballador), com per exemple: normativa de conveni i/o empresa, nòmines, currículums, etc…

Etiquetes configurables

Molt millor que fer servir carpetes

Pots definir tantes etiquetes com vulguis i assignar-les als documents, de manera que accedir a ells és molt més ràpid i senzill que navegant per carpetes.

Control d’accés

Coneix qui i quan ha accedit a un document

Pots obtenir un llistat de tots els accessos que hi ha hagut a cada document, cosa que et permetrà saber si un treballador l’ha vist o descarregat.

Càrrega automàtica de documents

Puja documents de manera periòdica

El gestor de documents de Numa et permet carregar documents de manera periòdica des d’una carpeta del disc dur, evitant haver de fer-ho manualment.

Amb opció de signatura digital

Permet els treballadors signar digitalment documents d’empresa com contractes, nòmines o altra documentació que requereixi d’una aprovació explícita del seu contingut.

Envia als treballadors recordatoris per a que signin els documents des del portal de l’empleat, i obtingues un avís quan algú signi el document.

Accedeix al registre de signatures per saber qui ha signat un document i qui no.

Més informació sobre la signatura digital
Amb opció de signatura digital

Posa els documents dels teus treballadors al seu abast

Demana ja una demo!