Classificació segons la privacitat
Publica documents d’àmbit públic (per a tota l’empresa) o privat (particular de cada treballador), com per exemple: normativa de conveni i/o empresa, nòmines, currículums, etc…
Comparteix amb els treballadors documents generals d’empresa o particulars de cada empleat, com per exemple: nòmines, normativa, justificants d’absències, justificants de pagament, comunicats d’empresa, etc..
Amb possibilitat d’incorporar la signatura digital per a que els treballadors puguin signar documentació d’empresa.
Classificació segons la privacitat
Publica documents d’àmbit públic (per a tota l’empresa) o privat (particular de cada treballador), com per exemple: normativa de conveni i/o empresa, nòmines, currículums, etc…
Molt millor que fer servir carpetes
Pots definir tantes etiquetes com vulguis i assignar-les als documents, de manera que accedir a ells és molt més ràpid i senzill que navegant per carpetes.
Coneix qui i quan ha accedit a un document
Pots obtenir un llistat de tots els accessos que hi ha hagut a cada document, cosa que et permetrà saber si un treballador l’ha vist o descarregat.
Puja documents de manera periòdica
El gestor de documents de Numa et permet carregar documents de manera periòdica des d’una carpeta del disc dur, evitant haver de fer-ho manualment.
Permet els treballadors signar digitalment documents d’empresa com contractes, nòmines o altra documentació que requereixi d’una aprovació explícita del seu contingut.
Envia als treballadors recordatoris per a que signin els documents des del portal de l’empleat, i obtingues un avís quan algú signi el document.
Accedeix al registre de signatures per saber qui ha signat un document i qui no.
Més informació sobre la signatura digital