Per què escollir-nos a nosaltres?

Com sempre que apareix una oportunitat, l’arribada de la llei del registre horari de la jornada laboral dels treballadors ha propiciat l’aparició de moltes empreses d’informàtica o de tecnologies de la informació que s’aventuren a desenvolupar sistemes de control horari, la qual cosa ofereix al mercat un ventall ampli de possibilitats a l’hora d’implantar la solució que més s’adeqüi a les seves necessitats.

Moltes d’aquestes empreses, fins ara, centraven la seva activitat en oferir un altre tipus de productes orientats a la gestió empresarial; d’altres, simplement desenvolupaven software a mida i han trobat una oportunitat d’entrar en un nínxol de mercat aprofitant l’aparició de la recent llei.

En aquest article et donem 5 motius pels quals hauries d’escollir Imesd com el teu proveïdor de solucions de control horari.

1) Portem més de 30 anys fent el mateix

Som experts en la matèria. Amb un historial de 3000 clients, durant tots aquests anys hem recopilat una llarga experiència de les necessitats de les empreses a l’hora de portar el control horari dels seus treballadors. Una de les lliçons que millor hem après és que cada empresa és un món i que, a la pràctica, registrar l’horari d’un treballador no consisteix només en restar les hores d’entrada i sortida i mostrar els resultats en un informe. La casuística dels horaris en les empreses es amplíssima, i a l’hora de satisfer les necessitats de la majoria d’elles, hem hagut de crear un producte flexible que, per descomptat, no deixa d’evolucionar.

2) Ens agrada reinventar la roda!

Però no en el mal sentit, sinó en el d’entendre que els temps canvien, que les tecnologies milloren i que les coses es poden fer millor. Per això no ens fa por replantejar-nos els nostres propis productes i serveis, modificant-los o començant de zero en alguns aspectes. Per aquest motiu avui disposem de solucions de control horari tradicionals (utilitzant rellotges de fitxar i un programa instal·lat en un ordinador de l’empresa) i altres de més modernes (llogant el software al núvol i fitxant mitjançant un mòbil).

3) El servei postvenda, imprescindible

Podem assegurar que el 99% de les empreses que implanten un sistema de control horari, en algun moment o altre hauran d’enfrontar-se a dificultats per les que necessitaran un bon servei postvenda que els doni solucions. Aquí és on veritablement es posarà de manifest si hem escollit bé o malament el nostre proveïdor. Avui podem adquirir solucions de control horari realment barates, però arribarà aquell dia en què necessitarem ajuda per solucionar un problema i ens trobarem, per exemple, que haurem de trucar a un telèfon de pagament assistit per gent amb un coneixement superficial del producte, que haurem de pagar un preu exageradament alt per un contracte de manteniment, o inclús que el proveïdor ja no existeixi o ja no doni suport per aquest tipus de producte. A Imesd creiem que el servei postvenda és el que marca la diferència entre un bon i un mal proveïdor, i per aquest motiu oferim diferents serveis de suport segons les necessitats dels nostres clients.

4) Producte propi

En la nostra cartera de productes de rellotges de fitxar podem trobar producte importat però també producte propi. Per què tenir producte propi quan l’importat és, en general, més barat? Els motius són, fonamentalment, dos: per una banda, disposar de rellotges de fitxar desenvolupats per nosaltres mateixos ens permet adaptar-los a les necessitats del client i proveir-los de característiques que els productes importats no tenen; d’altra banda, garantim als nostres clients la continuïtat de la nostra filosofia de treball, cosa que permet que renovar els equips consisteixi, simplement, en canviar-los pels nous.

Pel que fa al software, només comercialitzem programes desenvolupats per nosaltres. El nostre sofware cristalitza tota la nostra experiència per oferir als nostres clients una eina útil que els permeti conèixer les hores treballades, extres i l’absentisme dels treballadors.

5) La nostra intenció és seguir 30 anys més

Som una empresa activa, estable i amb un equip compromès amb la seva feina, i tenim molt clar que volem seguir així uns altres 30 anys. Deia Quevedo que la confiança és el més gran dels abismes, i per això treballem diàriament per transmetre als nostres clients la sensació que, sempre que ens reclamin, hi serem per donar-los resposta.