Suport tècnic

ImesD ofereix diversos serveis de suport tècnic que s’adapten a les teves necessitats. Les reparacions en els nostres laboratoris es resolen en un termini de 48 hores i aquelles empreses que ho desitgin, podran sol·licitar el desplaçament d’un tècnic.

Tots els nostres contractes inclouen el servei d’Ajuda Online, mitjançant el qual un tècnic d’ImesD podrà controlar directament el programa de gestió del teu ordinador, i així solucionar les teves consultes en pocs minuts, evitant pèrdues de temps.

Serveis

SERVISOFT

  • Assistència telefònica sobre la instal·lació, ús i manteniment dels nostres programes.

SERVIACT

  • Assistència telefònica sobre la instal·lació, ús i manteniment dels nostres programes.
  • Actualitzacions de software.

TELEASIST

  • Assistència telefònica sobre la instal·lació, ús i manteniment dels nostres programes.
  • Actualitzacions de software.
  • Reparacions de les terminals i rellotges de fitxar fabricats per ImesD

Ajuda Online

Si contractes qualsevol dels nostres serveis de suport tècnic, el nostre personal d’assistència podrà ajudar-te remotament a través d’Internet, controlant el teu ordinador a distància i sempre sota la teva supervisió. Per fer-ho, és necessari descarregar i executar un programa des de l’ordinador en què es vol donar suport (no requereix d’instal·lació) i introduir un codi que un tècnic d’ImesD et proporcionarà.

TeamViewer AnyDesk


Vols més informació dels nostres serveis de suport?

contacta amb nosaltres