NumaTime/LE

NumaTime/LE és un programa amb interfície web de control horari fàcil d’utilitzar i que requereix una mínima dedicació. És ideal per a la petita i mitjana empresa i permete gestionar i obtenir informació sobre el compliment dels horaris per part del personal.

És capaç de calcular les hores treballades, extres i festives, i també els retards i absències produïdes pels empleats, amb la possibilitat de controlar també diversos tipus d’incidències, com una visita al metge, un viatge de negocis, o un període de baixa per maternitat.

Permet generar diversos informes i exportar les dades a formats com PDF i CSV (aquest últim, apte per a Excel).

Disponible en català i castellà.

Característiques generals

  • Disponible en modalitat de compra i en modalitat de lloguer al núvol.
  • Monousuari
  • Distingeix entre hores treballades (ordinàries) i extres.
  • Permet definir fins a 100 horaris diferents: partits, intensius o oberts.
  • Detecció automàtica d’horari (torns)
  • Agenda personal d’horaris per a cada empleat.
  • Agrupació de personal en els informes per centro i departament, amb els seus respectius totalitzadors.
  • 4 informes:
    • Detallat d’un període
    • Resumit d’un període
    • Llistat de marcatges
    • Errors de marcatges
  • Pantalla d’edició de marcatges per a tot el personal.
  • Exportació d’informes a PDF i CSV (per a Excel).
  • Navegadorss compatibles: Microsoft Edge 40 o superior, Google Chrome 69 o superior, Mozilla Firefox 62 o superior i Apple Safari 11
  • Idiomes: català i castellà

Opcions

Opció CALENDARIS Torna amunt

Aquesta opció afegeix el següent a les característiques generals:

  • Distingeix entre hores normals, extres, festives i nocturnes.
  • Permet indicar si els dies són laborables, festius o de vacances.
  • Permet configurar fins a 100 calendaris d’horaris i tipus de dia per assignar-los a un o més empleats.
  • Permet programar, per a cada empleat, les hores que ha de treballar anualment segons el seu conveni.
  • Agenda personal de tipus de dia per a cada empleat.
  • Informe de vacances

Opció INCIDÈNCIES Torna amunt

Aquesta opció afegeix el següent a les característiques generals:

  • Permite definir hasta 100 incidencias distintas.
  • Agenda personal de incidencias.
  • 2 informes:
    • Informe detallado de incidencias en un periodo.
    • Informe resumido de incidencias en un periodo.

Opció MARCATGE REMOT Torna amunt

Aquesta opció afegeix el següent a les característiques generals:

  • Permet fitxar des de qualsevol dispositiu com un mòbil, tablet o ordinador a través d’Internet.
  • Possibilitat de registrar la geolocalització des de la qual es va fitxar (el dispositiu ha de disposar de GPS).
  • No requereix instal·lar cap app. El mòbil, tablet o ordinador des del qual es fitxi només ha de tenir un navegador d’Internet compatible.
  • Possibilitat de compartir el dispositiu entre diversos empleats. En tal cas els empleats fitxen indicant un codi.