Externalitza el control de presència!

Les empreses cada cop busquen més optimitzar processos i dedicar els seus recursos a les activitats que realment generen valor al seu negoci. Per això, cada cop és més freqüent cercar empreses especialitzades en realitzar determinades tasques que, malgrat ser necessàries, resulten ser una nosa perquè hem d’invertir un temps que podríem utilitzar per a altres finalitats més productives. Aquest procés es coneix com “externalització (o “outsourcing”, en anglès). Entre els exemples més comuns d’externalització podem trobar les assessories jurídiques i les empreses de serveis en tecnologies de la informació.

Ara, amb el precedent d’una sentència de l’Audiència Nacional per la que es va obligar a una empresa a implantar un sistema de control de presència, i amb la vista posada en la tramitació d’una llei que modificarà l’Estatut dels Treballadors per exigir a les empreses dur un registre diari de les hores treballades pels empleats, les empreses es troben amb una nova tasca a realitzar en el seu dia a dia.

D’altra banda, implantar un sistema de control de presència implica adquirir uns dispositius anomenats “rellotges de fitxar“, en què els empleats marquen les seves entrades i sortides de l’empresa. A més, és necessari adquirir també un software de gestió que, a partir dels marcatges i d’una programació d’horaris, sigui capaç de generar informes d’hores ordinàries i extres amb la finalitat de fer front a una possible inspecció de treball. No obstant, més enllà de la utilitat legal, cal destacar també que un sistema de control de presència permet conèixer l’absentisme en l’empresa i facilita la confecció de les nòmines.

Ens ocupem de dur el control de presència de la teva empresa

Imesd posa a la teva disposició un servei d’externalització del control de presència amb el qual obtindràs els següents beneficis:

  • Tarifa plana: una quota fixa mensual, sense sorpreses. No has d’invertir ni en equipament ni en formació del personal.
  • Tot inclòs: el lloguer dels rellotges de fitxar, el seu manteniment i l’assistència tècnica s’inclouen en la quota.
  • Còmode: només ens has d’indicar l’horari que realitza el personal i demanar que els empleats fitxin les entrades i sortides. A partir d’aquí nosaltres t’enviarem periòdicament informes d’hores treballades, absències, etcètera.

 

Vullmés informació

Contacta amb nosaltres!

 

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Share on Google+0
Claudi Martínez

Autor: Claudi Martínez

Claudi se incorporó a ImesD en 2003. Empezó realizando proyectos de mejora de las terminales de control horario y accesos, y posteriormente introdujo la tecnología de reconocimiento de huellas dactilares. Actualmente se encarga del diseño y desarrollo de la nueva gama de relojes de fichar y de programas ImesD. Puedes seguir sus publicaciones en Google+ o Twitter.