Suport tècnic

ImesD ofereix diversos serveis de suport tècnic que s’adapten a les teves necessitats. Les reparacions en els nostres laboratoris es resolen en un termini de 48 hores i aquelles empreses que ho desitgin, podran sol·licitar el desplaçament d’un tècnic.

Tots els nostres contractes inclouen el servei d’Ajuda Online, mitjançant el qual un tècnic d’ImesD podrà controlar directament el programa de gestió del teu ordinador, i així solucionar les teves consultes en pocs minuts, evitant pèrdues de temps.

 


Consultes telefòniques - Contracte SERVISOFT

Aquest contracte permet obtenir el màxim partit dels equips de control horari, accessos i producció, proporcionant servei a:

  • Dubtes sobre la utilizació dels programes: programació de les terminals, dels horaris i calendaris, de les incidències, …; exportació de dades, informes específics, elaboració de saldos, etc…
  • Canvi d’ordinador o de sistema operatiu: donem suport per ajudar a la reinstal·lació del programa i al traspàs de dades.
  • Incorporació d’usuaris a la xarxa per a la utilizació del programa: configuració de password, nivells d’accessibilitat, etc.
  • Canvi de d’ubicació de terminals i reconfiguració de les comunicacions.


Consultes telefòniques + actualitzacions - Contracte SERVIACT

Aquest contracte ofereix tots els avantatges del contracte SERVISOFT i a més permet descarregar les actualitzacions dels programes de gestió.


Manteniment integral - Contracte TELEASIST
  • Actualització anual del programa adquirit, amb l’última versió existent en el moment de la renovació del servei TELEASIST. En la primera contractació només es tindrà dret a l’actualització si es realitza immediatament deprés de la finalització del període de garantia.
  • Consultes telefòniques o en las dependències d’ImesD Electrònica, S.L., sobre el funcionament dels programes adquirits i de les seves actualitzacions.
  • Reparació immediata, en 2 dies laborables en el nostre calendari laboral, de la terminal/terminals de la instal·lació a cost zero, amb les condicions següents:
    • L’avaria s’ha d’haver produït durant un funcionament normal.
    • S’exclouen els danys derivats de maltractaments o condicions de treball diferents de les que s’especifiquen en les característiques tècniques de funcionament.
    • La reparació s’efectuarà en les dependències d’ImesD Electrònica, S.L. En cas que es necessiti una atenció en el lloc de la instal·lació només es facturaran les despeses de temps i desplaçament, amb un descompte del 20% sobre la tarifa vigent per al servei sense TELEASIST. En qualsevol cas, les despeses d’enviament seran sempre a càrrec del contractant.
  • Accés a la zona de client online: permet la descàrrega de manuals i altres documents.
  • Solucionador de problemes ON-LINE.
  • Informació tècnica sobre instal·lacions, connexions, etc.
  • Obtenció de programes de demostració de control horari, accés i producció.


Ajuda online

El servei d’ajuda online permet als nostres tècnics d’assistir-te remotament a través d’Internet, controlant el teu ordinador a distància i sempre sota la teva supervisió. Per fer-ho, és necessari executar un programa des de l’ordinador en què es vol donar suport (no requereix d’instal·lació) i introduir un codi que un tècnic d’ImesD et proporcionarà.

Contacta amb nosaltres
Necessites ajuda? T'assessorem sense compromís.